Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Nakupovanie tovaru na našich internetových stránkach môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.

Objednávka

1. Spotrebiteľ objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.autotrip.sk alebo www.nosicenastrechu.sk formou objednávky cez e-shop alebo prostredníctvom e-mailu. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2024 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku. Objednávku je možné vykonať aj telefonicky na čísle +421 944 625 520. 

.

2. Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu, telefónne číslo, e-mail. (Fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH). Dalej názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky). Tieto údaje budú použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru). Tieto údaje búdú spracovávané v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenie európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. aptríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (Nariadenie GDPR). Dozor nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. 

3. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom.

I. Dodacie lehoty

Dodacie lehoty sú vzhľadom na rôzny druh tovaru rôzne. Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Vo všeobecnosti je termín dodania od 1 do 10 dní od dátumu overenia objednávky. 

II. Platobné podmienky, prepravné a cena

Možnosti dopravy:

1. Kuriér – SPS

Štandartne je doprava v rámci celej SR zadarmo.

Vo výnimočných prípadoch je doprava spoplatnená 4,99 eur.

2. Osobný odber v Trenčíne

Predajňa:

AUTOTRIP

Brnianska 2503/3D

911 05 Trenčín

Otváracie hodiny:

Po-Pia 9:00 – 17:00

So: Dohodou

Kontakt: +421 944 625 520 / obchod@autotrip.sk

Na predajni je možné platiť platobnou kartou.

Parkovanie pre zákazníkov je priamo pred predajňou.

III. Preberanie tovaru

1. Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke. Pri preberaní produktu odporúčame, aby spotrebiteľ skontroloval fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ môže zásielku odmietnuť a spíše sa so zasielateľskou spoločnosťou Zápis o škode na zásielke a následne kontaktovať predávajúceho.

2. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.

3. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby.

IV. Odstúpenie od zmluvy

1. Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov nadoručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie oodstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená prevodom finančných prostriedkov na bankový účet uvedený v tomto odstúpení od zmluvy, a tobez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Náklady na vrátenie produktu znáša spotrebiteľ. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou.  Formulár  Odstúpenie od zmluvy si môžete stiahnuť tu: vzor_odstupenie_od_zmluvy

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu. Produkt nesmie byť poškodený, používaný a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúcesa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. 

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní okrem zmluvy, ktorej predmetom je

a)  poskytnutie služby, ak

1. došlo k úplnému poskytnutiu služby a 

2. poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,

b)  dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c)  dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,

d)  dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,

e)  dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

f)  dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

g)  dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť,

h)  vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal,

i)  dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,

j)  dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,

k)  tovar zakúpený na verejnej dražbe,

l)  poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,

m) dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak

1. dodávanie digitálneho obsahu začalo a 

2. spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b), ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

(2) Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od zmluvy aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa § 20 ods. 1 písm. b), ods. 2 písm. b) a ods. 3, ak spotrebiteľ a obchodník uzavreli zmluvu podľa odseku 1 písm. a) až c) alebo písm. e) na predajnej akcii alebo pri nevyžiadanej návšteve.

(3) Spotrebiteľ stráca okamihom úplného poskytnutia služby právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorej predmetom je vykonanie opravy, ak spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka o návštevu na účely vykonania opravy a plnenie sa začalo s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa.

V. Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
  3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
  4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
  5. právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
  6. právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby – § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.,
  7. právo na opravu osobných údajov – § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
  8. právo na vymazanie osobných údajov – § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
  9. právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov – § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
  10. právo namietať spracovanie osobných údajov – § 27 Zákona,
  11. právo na prenosnosť osobných údajov,
  12. právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.
  13. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, fakturačná adresa, telefónne číslo, e-mailová adresa, ktoré sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, dodacích listov, zabezpečenia dopravy a účtovníctva.
  14. Overné zákazníkmi – vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
  15. Cookie – súbory „cookies“ sú malé textové súbory, ktoré sa ukladajú do vášho koncového zariadenia či jeho pamäti. Tieto súbory nášmu webu umožňujú zaznamenať informácie o vašej návšteve, nastavenie vášho prehliadača, jazyk, ktorý preferujete a ďalšie informácie. Vaša budúca návšteva našich stránok tak môže byť oveľa rýchlejšia a viac zodpovedajúca vašim záujmom. Bez súborov cookies by prehliadanie nášho webu bolo oveľa zložitejšie. Tieto súbory nám okrem iného pomáhajú prispôsobiť našu ponuku práve vašim potrebám, využívať službu Google Analytics pre štatistické účely a takisto nám pomáhajú pri obchodných (reklamných) oznámeniach, ktoré sú vám zobrazované pomocou našich spracovávateľov tak, aby boli reklamné oznámenia pre Vás čo najrelevantnejšie a zbytočne vás neotravovali obsahom, ktorý nieje vo vašom záujme. Google Analytics je analytický nástroj, ktorý pomáha vlastníkom webových stránok a aplikácií pochopiť, ako ich návštevníci tieto prostriedky používajú. Je možné použiť súpravu súborov cookie a zhromažďovať informácie a štatistické údaje o používaní webových stránok bez osobnej identifikácie jednotlivých návštevníkov v službe Google. Hlavný súbor cookie, ktorý používa služba Google Analytics, je súbor__ga. Okrem vytvárania prehľadov o štatistikách využitia webových stránok je možné službu Google Analytics spoločne s niektorým zo súborov cookie opísaných vyššie použiť na zobrazenie relevantnejších reklám v službách Google (napr. Vyhľadávaní Google) a na webe. Technológiu súborov cookies využívame výhradne za účelom zlepšenia a zjednodušenia pohybu užívateľov na ich webových stránkach, optimalizáciu týchto stránok pre ich užívateľov, ďalej za účelom zabezpečenie lepších služieb pre kupujúceho a na marketingové účely, všetko za účelom zlepšenia starostlivosti o svoje súčasné i budúcich zákazníkov (kupujúcich) a užívateľa webových stránok predávajúceho zodpovedajúce ich individuálnym potrebám.
  16. Cookie pre marketingové účely – Súbory cookie sa bežne používajú na výber reklám podľa toho, čo je pre používateľov relevantné, na vylepšovanie prehľadov výkonnosti kampaní a na to, aby sa používateľovi nezobrazovali reklamy, ktoré už videl. Google – v prípade reklám zobrazovaných na webe je možné súbory cookie s názvom „__gads“ alebo „__gac“ nastaviť v doméne webových stránok, ktoré navštevujete. Na rozdiel od súborov cookie nastavených vo vlastných doménach spoločnosti Google dokáže spoločnosť Google tieto súbory cookie prečítať iba na tých stránkach, kde boli nastavené. Slúžia napríklad na meranie interakcií s reklamami v danej doméne a zabraňujú príliš častým opakovaným zobrazeniam rovnakých reklám. Spoločnosť Google používa aj rôzne súbory cookie konverzií. Ich hlavným účelom je pomôcť inzerentom zistiť, koľko z používateľov, ktorí klikli na reklamu, si nakoniec kúpilo nejaký produkt. Vďaka týmto súborom cookie dokážu systémy Google a inzerenti rozpoznať, že ste klikli na reklamu a neskôr prešli na web inzerenta. Spoločnosť Google nepoužíva súbory cookie konverzií na zacielenie prispôsobených reklám a v počítači sú uložené iba obmedzený čas. Na tento účel je určený súbor cookie s názvom „Conversion“. Všeobecne sa nastavuje v doméne googleadservices.com alebo google.com (zoznam domén, ktoré používame pre súbory cookie pre reklamy, nájdete v päte tejto stránky). Na meranie udalostí konverzií môžu slúžiť aj niektoré ďalšie súbory cookie. Na tieto účely je možné použiť napríklad aj súbory cookie DoubleClick a Google Analytics. Facebook – Facebook používa cookies sa na ukladanie a prijímanie identifikátorov a ďalších informácií v počítačoch, telefónoch a ďalších zariadeniach. Na podobné účely sa používajú aj ďalšie technológie vrátane dát, ktoré ukladáme vo vašom webovom prehliadači alebo zariadení, identifikátorov súvisiacich s vaším zariadením a ďalšieho softvéru. V týchto zásadách používame pre všetky tieto technológie spoločný názov „cookies”. Cookies používame, ak máte účet na Facebooku, používate produkty Facebooku vrátane nášho webu a aplikácií alebo ak navštevujete iné weby a aplikácie používajúce produkty Facebooku (vrátane tlačidla Páči sa mi to alebo iných technológií Facebooku). Cookies umožňujú Facebooku ponúkať vám produkty Facebooku a porozumieť informáciám, ktoré o vás získavame, vrátane informácií o vašom používaní iných webov a aplikácií, a to bez ohľadu na to, či ste alebo nie ste zaregistrovaný alebo prihlásený používateľ.
  17. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.
  18. Zákaznícka podpora – aby sme Vám mohli ulahčiť nákup na našich stránkách a byť nápomocný pri výbere a hľadaní toho správneho produktu, bez toho aby ste nás museli kontaktovať telefonicky alebo emailom, používame službu Smartsupp live chat od sprostredkovateľa Smartsupp.com, s.r.o. DIČ CZ03668681 Spracovávateľ uchováva informácie ako sú určité technické údaje o užívateľoch a návštevníkoch, ako sú IP adresa, typ prehliadača, typ operačného systému, približná lokácie a pod., môžu byť automaticky získané a zhromažďované zo strany Smartsupp.
  19. Svoj súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci kedykoľvek odvolať. Stačí nám poslať Vašu požiadavku na náš kontaktný e-mail obchod@autotrip.sk alebo písomne na adresu AutoTrip s.r.o., Brnianska 2503/3D, 91105 Trenčín. Po prijatí Vašej žiadosti budú všetky Vaše osobné údaje ihneď vymazané. 

Overené zákazníkmi – Heureka.sk

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

VI. Záruka a servis

  1. Zákonná zodpovednosť obchodníka za vady tovaru, teda záručná doba, je 24 mesiacov (2 roky) od dodania tovaru, pokiaľ nie je v obchodných podmienkach alebo na faktúre uvedené inak. 
  2. V prípade, že je reklamovaný Tovar doručený kuriérom, predávajúci tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa.
  3. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených zákonom č. 108/2024.

Poučenie o zodpovednosti Predávajúceho za vady Tovaru

  1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ – Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Spotrebiteľ – Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Tovaru alebo závažnosť vady.
  2. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadnú vec za nezávadnú, ak to spotrebiteľovi – Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
  3. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ – Kupujúci právo na výmenu Tovaru alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi – Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ – Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ – Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny Tovaru.
  4. Predávajúci poučil spotrebiteľa – Kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 Zákona a právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 623 Zákona tak, že umiestnil tento Reklamačný poriadok na príslušnej podstránke elektronického obchodu Predávajúceho a spotrebiteľ – Kupujúci mal možnosť si ho prečítať v čase pred odoslaním objednávky.

Vybavenie reklamácie

 

 

  1. Uplatnenie reklamácie

    Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť elektronicky prostredníctvom e-mailu na adrese obchod@autotrip.sk, osobne na predajni alebo poštou na adrese:

    AutoTrip, Brnianska 3D, 911 05 Trenčín.

  2. Miesto uplatnenia záruky

    Ak si spotrebiteľ uplatňuje právo na odstránenie vady tovaru opravou a v záručnom liste je určený iný subjekt oprávnený vykonávať záručné opravy (napr. servisné stredisko výrobcu) v mieste rovnakom alebo bližšom, môže reklamáciu uplatniť priamo tam. V opačnom prípade ju zabezpečí predávajúci.

  3. Potvrdenie o prijatí reklamácie

    Predávajúci je povinný v deň prijatia reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie o jej prijatí, v ktorom uvedie, kedy bola reklamácia uplatnená, čoho sa týka a aký spôsob vybavenia reklamácie spotrebiteľ požaduje.

  4. Lehota na vybavenie reklamácie

    Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy alebo požadovať výmenu tovaru.

  5. Ochrana tovaru pri preprave

    Ak je potrebné tovar zaslať predávajúcemu alebo výrobcovi, spotrebiteľ je povinný ho riadne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu. Pri krehkom tovare odporúčame zásielku označiť príslušnými symbolmi.

  6. Ukončenie reklamácie

    Po vybavení reklamácie predávajúci informuje spotrebiteľa o spôsobe vybavenia a vystaví mu písomné potvrdenieo výsledku reklamácie. Opravený alebo vymenený tovar bude spotrebiteľovi doručený osobne, poštou alebo iným dohodnutým spôsobom.

  7. Zánik záruky

    Nárok na uplatnenie záruky zaniká, ak k vade došlo v dôsledku neodbornej manipulácie, mechanického poškodenia, zásahu neoprávnenej osoby, odstránenia plomb alebo používania v rozpore s návodom na použitie či podmienkami určenými výrobcom.

 

 


 

 

 Alternatívne riešenie sporov

 

 

  1. Ak spotrebiteľ nebol spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo má za to, že predávajúci porušil jeho práva, môže sa obrátiť na predávajúceho so žiadosťou o nápravu.

    Ak predávajúci odpovie zamietavo alebo do 30 dní neodpovie, má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ARS).

  2. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je:

    Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27

    (web: www.soi.sk),

    alebo iný subjekt zapísaný v zozname ARS vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (www.mhsr.sk).

  3. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu využiť aj platformu pre riešenie sporov online (ODR), ktorá je dostupná na:

    https://ec.europa.eu/consumers/odr

VII. Záverečné ustanovenia

1. Predávajúci má právo podľa charakteru objednaných produktov vyzvať spotrebiteľa k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt, alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude spotrebiteľ kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaľ spotrebiteľ už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť, pokiaľ sa nedohodnú inak.

2. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 108/2024 Z. z. zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

Prevádzkovateľ internetového obchodu:

AutoTrip s.r.o.

Brnianska 2503/3D

911 05 Trenčín

+421 944 625 520

obchod@autotrip.sk

IČO: 50521250

DIČ: 2120357888

IČ DPH: SK2120357888

sme platcami DPH

Bankové spojenie

Československá obchodná banka, a.s.

Číslo účtu: SK30 7500 0000 0040 2632 1484

BIC: CEKOSKBX

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Vložka číslo: 33702/R.

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj

Hurbanova 59, 911 01 Trenčín

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 032/6400 109

fax č. 032/6400 108 

email: info@soi.sk

Tieto obchodné podmienky sú platné od 25.5. 2025.